РОБОТА З БАТЬКАМИ

1. Вивчення досвіду виховання в сім'ї Нікітіних.

(вересень - грудень)

2. Консультація для батьків „ Як досліджувати
мислення дитини".

(жовтень)

3. Анкетування батьків ,, Розвиток логічного
мислення у дошкільнят".

(вересень)

4. Математичний турнір „ А ви так можете?"

(грудень)

5. Інтелектуальна гра „ Що? Де? Коли?"

(лютіш)

6. Гра „ Брейн - ринг".

(березень)

7. КВК » Тато, мама і я - інтелектуальна сім'я".

(квітень)

8. Виготовлення папки - пересувки
„Математичний калейдоскоп".

(вересень - листопад)

 

Анкета для батьків

1. Чи знаєте ви, чим цікавиться ваша дитина?

2. Чи уважно ви ставитесь до інтересів вашої дитини?

3. Чи вірите ви в свою дитину, в те, що вона досягне успіху'

4. Чи звертається до вас дитина зі своїми труднощами та невдачами?

5. Чи спонукаєте ви дитину до розв'язання проблемних завдань та ситуацій?

6. Чи сварите ви свою дитину за допущені нею помилки?

7. Чи допомагаєте ви виходити дитині з критичних ситуацій?

8. Чи надаєте ви дитині можливість самостійно приймати рішення, вибирати?

9. Чи сварите ви дитину за безлад у кімнаті або на столі, якщо це не пов'язано з творчим заняттям, з проявами дитячої допитливості, інтересу?

10. Чи терпимі ви до дивацтва вашої дитини?

Ключ до анкети:

Правильні відповіді:          так-1,2,3,4,5,7,8,10.

Ні-6,9. За кожну правильну відповідь - 1 бал.

10-8 балів - ви знаєте чим цікавиться ваша дитина, вболіваєте за її розвиток та виховання.

7-5   балів  -  ви  недостатньо  приділяєте  уваги  дитині,   через  що  можуть виникнути проблеми.

4 і нижче балів - ваша дитина розвивається сама по собі. Негайно змініть своє ставлення до неї.

 

Анкета 1. Самодіагностика батьків.

Оцінка розвитку пізнання.

  1. Чи  володіє  дитина основними  поняттями,  наприклад:  правий (лівий), великий (матий)?
  2. Чи здатна дитина зрозуміти найпростіші випадки класифікації.
     наприклад: речі, що можуть котитися, і речі, що котитися не можуть?
  3. Чи може дитина вигадати (або вгадати) кінцівку простої історії?
  4. Чи може дитина втримати в пам'яті й виконати як мінімум дві-три вказівки?
  5. Чи може дитина назвати більшість літер алфавіту?
  6. Чи доводилося дитині супроводжувати Вас на пошту, в Ощадбанк, в магазин?
  7. Чи була ваша дитина в бібліотеці?
  8. Чи доводилося дитині побувати в селі, в зоопарку, в музеї?
  9. Чи була у Вас можливість регулярно читати дитині?
  10. Чи виявляє дитина підвищений інтерес до чогось. Чи є в неї хобі?

Оцінка мовного розвитку:

11. Чи може дитина назвати й позначити основні предмети, що її

оточують?

12. Чи легко дитина відповідає на запитання дорослих? 

13. Чи може дитина пояснити, для чого слугують різні речі: щітка,

пилосос, холодильник тощо?

14. Чи може дитина пояснити де розміщенні предмети: на столі, під столом?

15. Чи у змозі ваш малюк розповісти випадок, описати історію, яка з ним колись траплялася?

16. Чи чітко дитина вимовляє слова?

І 7. Чи правильна мова дитини з точки зооу граматики?

18. Чи може дитина взяти участь у загальній розмові, розіграти якусь ситуацію або грати у домашній виставі?

Оцінка розвитку емоційної сфери дитини:

19. Чи виглядає ваша дитина веселою (вдома, серед товаришів)?

20. Чи сформувався у вашої дитини образ себе як людини, що багато може?

21.Чи легко малюкові „ перемкнутися" при змінах у звичайному розпорядку дня, перейти до розв'язання нової задачі?

22. Чи здатна дитина працювати самостійно, змагатися у виконанні завдання з іншими дітьми?

Оцінка вміння спілкуватися:

23. Чи включається малюк в гру інших дітей, чи ділиться з ними?

24. Чи дотримується він черговості, коли цього вимагає ситуація?

25. Чи здатна дитина слухати іншого, не перебиваючи?

26. Чи добре дитина чує?

27. Чи добре вона бачить?

28. Чи здатна вона сидіти спокійно протягом певного часу?

29. Чи розвинута в неї координація моторних навичок, наприклад: чи може дитина грати м'ячем, стрибати, спускатися і підніматися посхідцях?

30. Чи виглядає дитина бадьорою та захопленою?

31. Чи виглядає дитина здоровою, ситою, не втомленою?

32. Чи виникає в дитини бажання переглянути книжку самостійно?

33.  Чи уважно та з задоволенням  вона слухає, коли їй читають

уголос?

34.  Чи ставить запитання про слова?

 

Анкета 2. Запитання анкети допоможуть з'ясувати, чи готова дитина до

навчання.

Чи може ваша дитина:

1. Пояснити засобами мови, чого вона хоче, тобто не показувати пальцем, а сказати: куртка, цукерка, купатися?

2. Висловитися зв'язно: „Покажи мені...?" (як наприклад).

3. Розуміти суть того, що їй читають?

4. Чітко вимовляти своє ім'я?

5. Запам'ятати свою адресу та номер телефону?

6. Писати олівцем чи крейдою на папері?

7. Намалювати малюнки до придуманої історії і пояснити, що на них зображено?

8. Користуватися фарбами, пластиліном, олівцями для творчого самовираження?

9. Витинати ножицями з тупими кінцями,  причому рівно та безпечно?

10. Слухати й дотримуватися здобутих вказівок?

11. Бути уважною коли хтось з нею розмовляє?

12. Зосередитися хоча б на 10 хвилин, щоб виконати завдання?

13. Радіти, коли їй читають в голос або розповідають історію?

14. Позитивно оцінювати себе: я - людина, яка багато може?

15. „Прилаштовуватися", коли дорослі змінюють тему розмови?

16. Виявляти інтерес до предметів, які її оточують?

17. Бути в злагоді з іншими дітьми?

РОБОТА З БАТЬКАМИ

1. Вивчення досвіду виховання в сім'ї Нікітіних.

(вересень - грудень)

2. Консультація для батьків „ Як досліджувати
мислення дитини".

(жовтень)

3. Анкетування батьків ,, Розвиток логічного
мислення у дошкільнят".

(вересень)

4. Математичний турнір „ А ви так можете?"

(грудень)

5. Інтелектуальна гра „ Що? Де? Коли?"

(лютіш)

6. Гра „ Брейн - ринг".

(березень)

7. КВК » Тато, мама і я - інтелектуальна сім'я".

(квітень)

8. Виготовлення папки - пересувки
„Математичний калейдоскоп".

(вересень - листопад)

 

Анкета для батьків

1. Чи знаєте ви, чим цікавиться ваша дитина?

2. Чи уважно ви ставитесь до інтересів вашої дитини?

3. Чи вірите ви в свою дитину, в те, що вона досягне успіху'

4. Чи звертається до вас дитина зі своїми труднощами та невдачами?

5. Чи спонукаєте ви дитину до розв'язання проблемних завдань та ситуацій?

6. Чи сварите ви свою дитину за допущені нею помилки?

7. Чи допомагаєте ви виходити дитині з критичних ситуацій'

8. Чи надаєте ви дитині можливість самостійно приймати рішення, вибирати?

9. Чи сварите ви дитину за безлад у кімнаті або на столі, якщо це не пов'язано з творчим заняттям, з проявами дитячої допитливості, інтересу?

10. Чи терпимі ви до дивацтва вашої дитини?

Ключ до анкети:

Правильні відповіді:          так-1,2,3,4,5,7,8,10.

Ні-6,9. За кожну правильну відповідь - 1 бал.

10-8 балів - ви знаєте чим цікавиться ваша дитина, вболіваєте за її розвиток та виховання.

7-5   балів  -  ви  недостатньо  приділяєте  уваги  дитині,   через  що  можуть виникнути проблеми.

4 і нижче балів - ваша дитина розвивається сама по собі. Негайно змініть своє ставлення до неї.

 

Анкета 1. Самодіагностика батьків.

Оцінка розвитку пізнання.

1. Чи  володіє  дитина основними  поняттями,  наприклад:  правий (лівий), великий (матий)?

2.   Чи здатна дитина зрозуміти найпростіші випадки класифікації.
наприклад: речі, що можуть котитися, і речі, що котитися не можуть?

3. Чи може дитина вигадати (або вгадати) кінцівку простої історії?

4. Чи може дитина втримати в пам'яті й виконати як мінімум дві-три

вказівки?

5. Чи може дитина назвати більшість літер алфавіту?

6. Чи доводилося дитині супроводжувати Вас на пошту, в Ощадбанк, в магазин?

7. Чи була ваша дитина в бібліотеці?

8. Чи доводилося дитині побувати в селі, в зоопарку, в музеї?

9. Чи була у Вас можливість регулярно читати дитині?

10. Чи виявляє дитина підвищений інтерес до чогось. Чи є в неї хобі?

Оцінка мовного розвитку:

11. Чи може дитина назвати й позначити основні предмети, що її

оточують?

12. Чи легко дитина відповідає на запитання дорослих? 

13. Чи може дитина пояснити, для чого слугують різні речі: щітка,

пилосос, холодильник тощо?

14. Чи може дитина пояснити де розміщенні предмети: на столі, під столом?

15. Чи у змозі ваш малюк розповісти випадок, описати історію, яка з ним колись траплялася?

16. Чи чітко дитина вимовляє слова?

І 7. Чи правильна мова дитини з точки зооу граматики?

18. Чи може дитина взяти участь у загальній розмові, розіграти якусь ситуацію або грати у домашній виставі?

Оцінка розвитку емоційної сфери дитини:

19. Чи виглядає ваша дитина веселою (вдома, серед товаришів)?

20. Чи сформувався у вашої дитини образ себе як людини, що багато може?

21. Чи легко малюкові „ перемкнутися" при змінах у звичайному розпорядку дня, перейти до розв'язання нової задачі?

22. Чи здатна дитина працювати самостійно, змагатися у виконанні завдання з іншими дітьми?

Оцінка вміння спілкуватися:

23. Чи включається малюк в гру інших дітей, чи ділиться з ними?

24. Чи дотримується він черговості, коли цього вимагає ситуація?

25. Чи здатна дитина слухати іншого, не перебиваючи?

26. Чи добре дитина чує?

27. Чи добре вона бачить?

28. Чи здатна вона сидіти спокійно протягом певного часу?

29. Чи розвинута в неї координація моторних навичок, наприклад: чи може дитина грати м'ячем, стрибати, спускатися і підніматися посхідцях?

30. Чи виглядає дитина бадьорою та захопленою?

31. Чи виглядає дитина здоровою, ситою, не втомленою?

32. Чи виникає в дитини бажання переглянути книжку самостійно?

33.  Чи уважно та з задоволенням  вона слухає, коли їй читають уголос?

34.  Чи ставить запитання про слова?

 Анкета 2. Запитання анкети допоможуть з'ясувати, чи готова дитина до навчання.

Чи може ваша дитина:

1. Пояснити засобами мови, чого вона хоче, тобто не показувати пальцем, а сказати: куртка, цукерка, купатися?

2. Висловитися зв'язно: „Покажи мені...?" (як наприклад).

3. Розуміти суть того, що їй читають?

4. Чітко вимовляти своє ім'я?

5. Запам'ятати свою адресу та номер телефону?

6. Писати олівцем чи крейдою на папері?

7. Намалювати малюнки до придуманої історії і пояснити, що на них зображено?

 8. Користуватися фарбами, пластиліном, олівцями для творчого самовираження?

9. Витинати ножицями з тупими кінцями,  причому рівно та безпечно?

10. Слухати й дотримуватися здобутих вказівок?

11. Бути уважною коли хтось з нею розмовляє?

12. Зосередитися хоча б на 10 хвилин, щоб виконати завдання?

13. Радіти, коли їй читають в голос або розповідають історію?

14. Позитивно оцінювати себе: я - людина, яка багато може?

15. „Прилаштовуватися", коли дорослі змінюють тему розмови?

16. Виявляти інтерес до предметів, які її оточують?

17. Бути в злагоді з іншими дітьми?

© chigrina-gala

Конструктор сайтов - uCoz