Програмовий зміст. Створити ігровіумови для розвитку уваги, мислення, пам'яті, кмітливості у дітей.

Викликати почуття задоволення від розумовоїдіяльності, радості відуміння переборювати труднощі. Виховувати уміння працювати колективно, творчо виконувати завдання.

Спонукати батьків навчати дитину, розвивати її здібності,мислення, розуміти її.

Матеріал. Веселі арифметичні задачі, логічні задачки,картки до гри „ Хто швидше?", малюнки до гри „ Домалюй*' та „ Яка фігурабуде останньою?", схеми до казок, кросворди, малюнки до конкурсукапітанів.

Звучить бадьора музика. Дві команди( діти разом ізбатьками) входять в зал, де вже сидять болільникщ батьки та діти з іншої групи).

 Вихователь. Діти, ви всі не раздивилися по телевізору змагання, які називаються КВК - Клуб веселих і кмітливих. Чиподобається вам ця весела гра? Хочете позмагатися, як дорослі? Отже, влаштуємо сьогодні КВК у нашому дитсадку. Всі, хто прийматимеучасть у змаганні, повинні б\ти уважними, кмітливими, розумними, підтримувати і допомагати один одному вкоманді, як справжні гравці КВК. А допоможуть вам в цьому ваші батьки. які будуть змагатися разом з вами.

У наших змаганняхприйматимуть участь дві команди. Ось одна з них - команда „ Розумники".

 Капітан команди „ Розумники". 

Ми цікавимосьусім, 

Усьому навчаємось.

То ж перемогти в змаганнях

Сьогодні постараємось.

 Вихователь. І друга команда - команда "Знайки".

Капітан команди Знайки".

 Знання і розумдопоможуть скрізь.

Тому допитливимими зростаємо.

І сподіваємось, шо тут

Сьогодні непрограємо.


Вихователь.    Наше журі уважно слідкуватиме за виконаннямзавдань та відповідямиучасників, присуджуватиме бали. Переможців чекає нагорода.  

Переходимо до завдань.


I. Конкурс а Розминка".

Завдання,, Розумникам" - Назвати наступнийдень тижня.  

Завдання,, Знайкам" - Назвати попередній деньтижня.

Завдання батькам - Назвати 5 днів підряд, не користуючись числами і назвами днів тижня ( позавчора, вчора, сьогодні, завтра післязавтра).

II.  Конкурс м Знайди помилку".

Завдання „ Розумникам''.               

Грудень              Липень

Січень                  Червень

Вересень              Листопад 

Завдання „ Знайкам"

Вересень                Березень

Жовтень                  Квітень

Травень                    Вересень

Журі нараховує бати за два конкурси.

Вихователь.   Наступний   конкурс  має   назву    Математичний"'.   Кожнійкоманді потрібно розв'язати по 3 арифметичні задачі.

III. Конкурс „ Математичний".

 Завдання,, Розумникам".                                  

  

Ах, було у нас мороки -                          

 Посварились дві сороки.                          

 На їх шум ще дві примчало.                    

 Скільки разом усіх стало?                       

  

Гляньте, білочка одна                               

 Визирає із дупла.                                      

 Ще одна стрибнула з гілки,                     

 А за нею ще три білки.                              

 Просимо вас, діти милі,                            

 Щоб ви білок полічили.                            

  

Пара яблук, пара груш,                            

 Пара слив солодких.                                  

 Скільки в тебе фруктів є.                          

 Хлопчику Миколко?                                 

 

Завдання  "Знайкам".

  

Горобець і три синиці

Он летять до годівниці.

Скільки птахів, підкажіть.

Будуть вдячні за обід?

 

- Щедрик, щедрик, щедрівочка! -

Щедрували Наталочка

І Василько, і Катруся.

Та Іванко слів забувся.

Петрик прагне підказати.

Скільки прийшло шедрх'вати?

 

Дві цукерки у кишені.

Дві затис я в лівій жмені.

Ще дві в правій я тримаю.

Скільки всіх цукерок маю?

 

Завдання батькам.

 1.  Летіли качки: одна попереду та двіпозаду, одна позаду та дві поперед}', одна між двома та три вряд. Скільки всього летіло качок?( Три).

 2.         Старомувиповнилось 100 років, але днів народження в нього було 25.Як це сталося? ( Віннародився 29 лютого - день народження І раз в чотири роки).

 

IV. Конкурс,, Капітанський".

Вихователь.В цьому конкурсі беруть участь капітани команд, а допомагати їм будуть по 1 дорослому з кожної команди.
Завдання. Порахувати, скільки трикутників на малюнку?
,. Розумники".
                                                     

  

 „ Знайки".

  

 Поки капітани рахують, діти табатьки міркують.


Розумники",                                          

 Скільки вух у трьох мишенят? (6)

У якої фігури немає ні початку, ні кінця? ( У кола).

З якого посуду не можна нічого з'їсти? ( 3 порожнього).

Три яблука бабуся поділила порівну між двома онуками. Скільки одержав кожний? (Попівтора).                                  

 „ Знайки"

 Скільки лап у двох ведмежат? (8)

Що буває, коли козі 7 років минає?  ( Піде восьмий).

Який посуд не можна наповнити?  (Повний).

Два хлопчики порівну поділили гриби, які назбирали у лісі. Кож ному припало по 5. Скільки всього грибів вони знайшли? (10)


Завдання длябатьків.

 До вас прийшли гості. Вхолодильнику є томатний сік і мінеральна вода. Що ви відкриєте першим? ( Холодильник).

Ви - пілот літака, який летить зКиєва до Парижу. Час польоту - три години. Скільки років пілоту?

( Капітани доповідають, як вонивиконані завдання. Журі підраховує кількість балів за два конкурси).

 V.Конкурс у,Домалюй".

Вихователь. В цьому конкурсі вампотрібно домалювати в порожній клітині потрібний будинок ( або чоловічка). Батькам потрібнопоміркувати: яка фігура буде останньою?

Розумники".

 „ Знайки".

 

VI. Конкурс - гра „Хто перший?"

Вихователь. В цьому конкурсі беруть участь по шістьгравців із кожної команди. У кожної команди- шість частин однієї розрізаної картки, на якій зображено геометричнетіло (куб, циліддр). Кожен учасник по сигналу ведучого швидко бере будь-якучастішу, біжить до столу в протилежному кінці залу і викладає свою частину,поступово складаючи свою картку. Останнім біжить дорослий, який перевіряє (можливо виправляє) роботу дітей своєї команди. Перемагає та команда, котрашвидше справиться із завданням.

 Журі знов підбиває підсумки.

Викликати почуття задоволення від розумовоїдіяльності, радості відуміння переборювати труднощі. Виховувати уміння працювати колективно, творчо виконувати завдання.

Спонукати батьків навчати дитину, розвивати її здібності,мислення, розуміти її.

Матеріал. Веселі арифметичні задачі, логічні задачки,картки до гри „ Хто швидше?", малюнки до гри „ Домалюй*' та „ Яка фігурабуде останньою?", схеми до казок, кросворди, малюнки до конкурсукапітанів.

Звучить бадьора музика. Дві команди( діти разом ізбатьками) входять в зал, де вже сидять болільникщ батьки та діти з іншої групи).

Вихователь. Діти, ви всі не раздивилися по телевізору змагання, які називаються КВК - Клуб веселих і кмітливих. Чиподобається вам ця весела гра? Хочете позмагатися, як дорослі? Отже, влаштуємо сьогодні КВК у нашому дитсадку. Всі, хто прийматимеучасть у змаганні, повинні б\ти уважними, кмітливими, розумними, підтримувати і допомагати один одному вкоманді, як справжні гравці КВК. А допоможуть вам в цьому ваші батьки. які будуть змагатися разом з вами.

У наших змаганняхприйматимуть участь дві команди. Ось одна з них - команда „ Розумники".

Капітан команди „ Розумники".

Ми цікавимосьусім, Усьому навчаємось. То ж перемогти в змаганнях Сьогодні постараємось.

Вихователь. Ідруга команда - команда "Знайки". Капітан команди Знайки".

Знання і розумдопоможуть скрізь. Тому допитливимими зростаємо. І сподіваємось, шо тут Сьогодні непрограємо.

Вихователь.    Наше журі уважно слідкуватиме за виконаннямзавдань та відповідямиучасників, присуджуватиме бали. Переможців чекає нагорода. Переходимо до завдань.

Продолжение »

© chigrina-gala

Конструктор сайтов - uCoz