Програма гурткової роботи 

Вчити дітей порівнювати, узагальнювати, класифікувати, вилучати, зіставляти та виконувати інші логічні операції.

Вчити проводити різні операції з цифрами: знаходити порядковий номер, знаходити сусідні цифри, вставляти пропущені, вилучати зайві.

Вчити складати задачі за малюнком  на додавання та віднімання в межах 10.

Вчити дітей орієнтуватися в просторі, на аркуші паперу, в приміщенні.

Закріпити знання про геометричні фігури, величину предметів, орієнтування в часі.

Вчити розгадувати ребуси, кросворди, лабіринти, шаради.

Вчити записувати казки та інші твори за допомогою схематичних зображень ( геометричні фігури, цифри).

 Розвивати у дітей логічне мислення, пам»ять, увагу, вміння довести розпочате до кінця, товариськість, взаєморозуміння, взаємовиручку, взаємодопомогу, оригінальність та невимушеність на занятті.

 Виховувати інтерес до занять гурткової роботи та бажання їх відвідувати із задоволенням.

  п/п

Зміст роботи

Домашнє завдання

Дата

  1.  

Тестування дітей. Ознайомлення дітей з роботою гуртка

Принести зошит в клітинку.

 

IX

  1.  

Математика в природі. Вірші, прислів»я, казки з математичним змістом

Робота в зошиті: «прикрасити» цифру за вибором ( від 1 до 10).

IX

  1.  

Число та цифра 1. Казка про цифру 1.

Робота в зошиті: домалювати до одиниці та прикрасити одиницю.

IX

  1.  

«В гості до Королеви Математики».

Виготовити корону для Королеви Математики з картону у формі будь-якої цифри.

X

  1.  

Число та цифра 2. Казка про число 2 . Поняття про «пару».

Вивчити вірш про цифру 2. В зошиті: домалювати пару.

X

  1.  

«В гостях у Калинки» (осіння подорож до лісу)

Придумати казку про Калинку.

X

  1.  

Число та цифра 3. Казкове число.

В зошиті: намалювати схеми до казок «Три ведмеді», «Троє  поросят».

X

  1.  

«Математичний поїзд у природу».

В зошиті: намалювати поїзд із 3-х різнокольорових вагонів.

XI

  1.  

Число та цифра 4. Чотирикутники.

Підготувати загадки про 4 пори року.

XI

  1.  

«Космічна подорож» (геометричні фігури).

В зошиті: намалювати чотирикутники –

квадрат, прямокутник, ромб.

XI

  1.  

Число та цифра 5. Казка про число 5.

Підготувати загадки про число 5, намалювати до них відгадки.

XI

  1.  

« У подорож із Колобком»

Скласти портрет Лисиці з геометричних фігур.

XII

  1.  

Число та цифра 6. Магічність цифри 6.

Приготувати білети – запрошення до гри «Інтелектуальне кафе».

XII

  1.  

«Інтелектуальне кафе».

Математична розмальовка (розфарбувати).

XII

  1.  

«Новорічна іграшка» (виготовлення новорічних іграшок у формі цифр та геометричних фігур).

В зошиті: намалювати та прикрасити математичну ялинку.

XII

  1.  

Число та цифра 7.

В зошиті: намалювати веселку.

I

  1.  

«В гостях у казкових героїв».

Намалювати квітку – семиквітку.

I

  1.  

Логічні ігри. Танграм.

Намалювати зайця з геометричних фігур.

I

  1.  

Дні тижня.

Намалювати схему днів тижня.

II

  1.  

«Подорож до країни казок».

Намалювати ілюстрацію до улюбленої української народної казки.

II

  1.  

Число та цифра 8.

Вивчити вірш до свята 8 Березня.

II

  1.  

Вітальна листівка для мам

(з геометричних фігур).

Підписати разом з татом листівку для мами.

III

  1.  

Логічні ігри. Колумбове яйце.

 

III

  1.  

«Космічна подорож з Мудрою Совою».

Намалювати космічний корабель з геометричних фігур.

III

  1.  

Число та цифра 9.

Вивчити вірш про цифру 9.

III

  1.  

Лічильні палички.

Намалювати предмети, які можна викласти за допомогою лічильних паличок.

IV

  1.  

«Космічна подорож на зорельоті».

В зошиті: розгадати ребуси.

IV

  1.  

Число та цифра 10 . Десяток.

 

IV

  1.  

«Зустріч із роботом Перевіряй ком».

Намалювати робота з геометричних фігур.

IV

  1.  

Орієнтування в часі за допомогою годинника.

Завдання в зошиті: виставити правильний час.

V

  1.  

«Подорож по чарівному лісу».

Вивчити слова до свята.

V

  1.  

«Свято у цариці Математики».

 

V

 

© chigrina-gala

Конструктор сайтов - uCoz